wtorek, 12 kwietnia 2016

Zielona Szkoła - Mielno - Dzień 2

Dzisiaj rano mieliśmy zaplanowaną wycieczkę do Kołobrzegu. Ponieważ przyjechaliśmy aż 3 autokarami to musieliśmy się podzielić na 3 grupy. W czasie kiedy jedni mieli rejs statkiem po morzu i porcie, pozostali zwiedzali z przewodnikami miasto. Nasza grupa najpierw miała rejs po morzu. W tym roku prawie w ogóle nie wiało i rejs był, można powiedzieć, nudny. Nie to co 2 lata temu, kiedy kilka osób musiało wychylać się za burtę :).

Po rejsie przewodniczka oprowadziła nas po mieście.  Najpierw, obok portu i latarni morskiej mieliśmy trochę wolnego czasu na zakup pamiątek i zjedzenie pysznej, smażonej rybki. Potem poszliśmy na chwilę na molo a następnie do centrum miasta, gdzie zobaczyliśmy katedrę i centrum miasta z ratuszem. Kołobrzeg nie jest wielkim miastem, więc zwiedzanie nie zajęło nam dużo czasu. Na obiad byliśmy już w ośrodku.

A po obiedzie chętni poszli na basen. Na basenie, oprócz kąpieli w samym basenie można było także korzystać z jacuzzi i sauny oraz łaźni parowej. Pozostali mieli czas wolny, który wykorzystywali na wspólną integrację podczas  zabawy na dworze, lub w pokojach. Niektórzy poszli z opiekunami do sklepu, lub na spacer wzdłuż Jeziora Jamno do Unieścia. I tak minął nam kolejny dzień.