sobota, 12 września 2015

Druga część remontu mieszkania

Połowa września już za nami a ja jeszcze do końca nie uzupełniłem wpisów z lipca. Po prostu nie mam na to czasu, ale powoli nadrabiam zaległości i sukcesywnie wstawiam zdjęcia do wakacyjnych wpisów.

Od 31 sierpnia zaczęła się druga część remontu naszego mieszkania. Trwać będzie pewnie około 2 miesięcy, bo tym razem jest dużo więcej do zrobienia niż ostatnio. Do zrobienia jest cała kuchnia wraz z likwidacją ściany do dużego pokoju, przedpokój, no i 2 pokoje. Prace już trwają, mieszkanie całe rozwalone, a my musimy jakoś przetrwać ten trudny okres.

Szkoła zaczęła się już na dobre. Jako że w tym roku mieliśmy bardzo dobry nabór do klas pierwszych, to postanowiliśmy zorganizować dla nich wyjazd integracyjny. W najbliższy wtorek jadę więc na 3 dni w Góry Świętokrzyskie.

3 komentarze:

  1. Ło matko i córko :-) Nie poznałem mieszkania.......Jak Wy tam mieszkacie, przecież to jakieś wielkie pole bitwy. Powodzenia- życzę jak najszybszego ukończenia remontu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś dajemy radę... jeszcze trochę musimy wytrzymać i będzie pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to mam nadzieję, że niedługo zobaczymy to "PIĘKNIE" :-)
    Pozdrówka i cierpliwości- wiem co to znaczy :-)

    OdpowiedzUsuń

Poleski Park Narodowy - niedziela