środa, 16 września 2015

Obóz integracyjny - Góry Świętokrzyskie (dzień 1)

W tym roku zdecydowaliśmy się zorganizować 3-dniowy wyjazd integracyjny dla klas pierwszych. Wybraliśmy termin 15-17 września i trafiliśmy na wspaniałą pogodę. Przez całe 3 dni mieliśmy piękną, słoneczną pogodę z temperaturą dochodzącą do 30 stopni Celsjusza. Żeby nie jechać zbyt długo, zobaczyć jak najwięcej i dać uczniom jeszcze trochę czasu wolnego na zabawę i poznawanie się wybraliśmy Góry Świętokrzyskie i ośrodek "Ptaszyniec" w Bocheńcu koło Chęcin.

Zanim jednak do niego dojechaliśmy po drodze zwiedziliśmy z przewodnikiem ruiny zamku w Chęcinach. Ruiny są obecnie bardzo ładnie odnowione i cały czas trwają prace nad nowymi atrakcjami dla turystów. Jedynym niemiłym momentem zwiedzania było wyjście na szczyt wieży zamkowej, na której akurat trafił się wylęg skrzydlatych mrówek. Od razu po wejściu na wieżę zaatakowały nas tysiące tych stworzeń. Uciekliśmy stamtąd tak szybko jak weszliśmy...

Z zamku udaliśmy się do ośrodka, gdzie czekały już na nas przygotowane domki, a następnie pyszna obiadokolacja. Wieczorem był czas na rozpakowanie się i zabawy integracyjne.