środa, 15 maja 2024

Zielona Szkoła CAMP ZEFIR – dzień 3










Kolejny dzień na Zielonej Szkole z piękną, choć bardzo wietrzną pogodą. Dzieciaki miały kolejne zajęcia w swoich grupach, a ja rano poszedłem sobie najpierw do grup, które były na wodzie i pływałem z nimi kajakiem, a później uczyłem się razem z dziećmi strzelać z łuków. Nawet mi coś tam wychodziło :).

Po obiedzie dzieciaki dostały na godzinę telefony komórkowe, żeby zadzwonić do rodziców. Przez chwilę cały obóz wyglądał jak zlot zombie. Nikt ze sobą nie rozmawiał, nikt się nie bawił, wszyscy mieli wzrok wpatrzony w ekrany swoich smartfonów…

A później, tak jak wczoraj, pojechałem z grupami które miały rowery. Dzisiaj jechaliśmy jednak trochę inną drogą niż wczoraj. A po kolacji dzieci miały zabawę – Familiadę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Półpasiec Mój...