czwartek, 4 października 2018

Projekt Żoliborz - Wybory Samorządowe 2018











Nie sposób nie napisać tutaj, że w tym roku ponownie startuję w Wyborach Samorządowych. W końcu ten blog powstał pod wpływem poprzednich wyborów. Pomysł na jego stworzenie powstał właśnie wtedy i na początku miał on być blogiem komentującym bieżące sprawy polityczne, zarówno w dzielnicy jak i w kraju. Jednak bardzo szybko z tego zrezygnowałem. Daleko mi do polityki i bycia politykiem. Szybko zrozumiałem, że nie mam zamiaru robić żadnej kariery politycznej. Po prostu chcę działać dla mojej dzielnicy i jeśli zostanę radnym, to po prostu będę starał się robić wszystko, żeby na Żoliborzu ludziom żyło się jak najlepiej.

Podobnie jak 4 lata temu, startuję z list Projektu Żoliborz. Tym razem jestem jedynką w swoim okręgu wyborczym nr 2, oczywiście na Żoliborzu. Wybory odbędą się w niedzielę, 21 października i na pewno poinformuję tutaj o ich wynikach :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Poleski Park Narodowy - niedziela