piątek, 28 stycznia 2022

Meksyk - dzień 1

Wycieczka do Meksyku rozpoczęta! Na lotnisko wyjechaliśmy o 4.30. Mieliśmy zamówioną taksówkę, która na nas już czekała. Planowo o godzinie 5.00 pojawiliśmy się przy stanowiskach odprawy bagażowej. Potem oczywiście dość długie czekanie na boarding i w końcu mogliśmy już usiąść na swoich miejscach w dreamlinerze lecącym do Cancun w Meksyku!

Lot był potwornie długi, bo trwał ponad 12 godzin, ale minął nam wyjątkowo spokojnie. W Cancun wylądowaliśmy około godziny 14.30 czasu miejscowego. Po odprawie paszportowej i odebraniu bagażów udaliśmy się do stanowiska biura Rainbow, przy którym czekał już na nas autokar, którym będziemy poruszać się w czasie naszej dwutygodniowej wycieczki po Meksyku.

Z lotniska do hotelu jechaliśmy jakieś pół godziny. Po rozlokowaniu się w pokojach mogliśmy wziąć prysznic i odpocząć po podróży. Dzisiaj już nic nie zwiedzamy. Po kolacji mamy czas wolny w czasie którego musimy ogarnąć sprawy organizacyjne z naszym pilotem, którym jest pan Piotr (Bobi). Na dzisiaj to tyle, a jutro zaczynamy już prawdziwe zwiedzanie Meksyku.