środa, 18 grudnia 2013

Polki!












Jesteśmy już w półfinale!

Kto by się tego spodziewał przed mistrzostwami? Wydaje mi się, że były na pewno takie osoby. I to zapewne wśród samych zawodniczek i sztabu szkoleniowego. W końcu oni najlepiej wiedzą w jakiej są formie i na co ich stać. Ale bardzo dobrze, że nie mówili o tym głośno, tylko krok po kroczku, konsekwentnie realizowali założony sobie cel. Wspaniale i tak trzymać. Niezależnie jak będzie dalej, to już zdobyły sobie serca tysięcy kibiców w Polsce. Szczerze mówiąc (a raczej pisząc) już w fazie grupowej widziałem, że może być dobrze. Choć nie oglądałem wszystkich meczów od pierwszej do ostatniej minuty - po prostu nie robię tego nigdy w przypadku piłki ręcznej, bo za dużo nerwów mnie to kosztuje. Pomyślałem sobie już wtedy... zajdą daleko. Mecz z Rumunkami śledziłem w Internecie, sprawdzając co jakiś czas wynik. Pobiegłem przed telewizor gdy Polki zmniejszyły stratę do 3 punktów, czyli około 46 minuty. Od razu było widać, że wygrają - to się widzi i czuje, szczególnie jeśli ktoś sam miał do czynienia ze sportem i grami zespołowymi. One po prostu tworzą zespół i chcą wygrywać! Dzisiejszy mecz oglądałem już od 2 połowy. Pierwszą "słuchałem" z mojego pokoju. Gdy pod koniec przez ponad 6 minut Polki nie mogły strzelić bramki zacząłem gryźć paznokcie. Ale wszystko skończyło się znakomicie. W półfinale będzie bardzo ciężko, ale kto wie... może piękny sen będzie trwać dalej. Oby!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Poleski Park Narodowy - niedziela